Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2010 16:07 - За парада на обратните и човешките права
Автор: irshad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1267 Коментари: 0 Гласове:
3




Нахлуват много мисли в главата ми и е трудно да започна.
Тия дни се чудех докъде стигнаха представите на някои хора относно "толерантността" ни към едно или друго нещо - по-скоро спекулациите с човешките права станаха се увеличиха и в този смисъл и списъка на нещата, за които се говори и ТРЯБВА да сме толерантни, нарастна...Обаче нарастна за удобството на някой. Нарастна не защото наистина има смисъл да сме толерантни с нещо си, а защото някои хора са толкова надути в собствените си очи, толкова много мислещи, такива философи, за които екзистенциалните въпроси си имат отговор откак са се родили, та се получи така, че в момента трябва да се срамува човек от нормалността си.
Повече се говори и се афишират изкривяванията, но не онези недъзи - човешки, инвалидни, ами на собствените прищявки на някой.
Всички знаем, че обратните никога не са били с по-малко права от мен, децата ми или който и да било наоколо. Напротив - дори с повече. Както и ромите. И двете групи дават непрекъснато гластност на проблемите си и на щенията си. Като че ли ние си нямаме подобни неща, обаче не ги разгласяваме с такава сила, че дори изобщо не се чува.
За разлика от тях - вечно викане и мрънкане - и какъв е резултата?! Много трябва да изброявам и все в графата "ЗА" техните права и "ПРОТИВ" нашите такива.
Всеизвестни факти - че в много среди не те приемат, ако не си обратен - дизайнери на дрехи, на домове, художници, какви ли не хора на изкуството...Има много други.
Само дето сега стана модно да се говори с топли чуства за обратните, докато за ромите - обратното. И защо? Ами защото на всички има писна от мързела и крадливостта на повечето роми и на никого не му изнася да защитава тези хора.
А другия случай - понеже в България обратните станаха много модерни преди няколко години, та още на никого не му е писнало от тяхната разюзданост и комплекси, не са окрали никого, освен това ключовеи позиции се държат точно от обратни, та хората, които се имат за голяма работа, предпочитат да бъдат в добри отношения с тях.
Е, ще се повторя - стана така, че ако споделиш, че не си съгласен с парадирането с ненормалната сексуалност - а тя си Е ненормална, те изкарват теб ненормален.
Е, не искам да ми изкарват ненормалните неща - нормални. Щото и преди години никой не лаеше срещу алкохола, но сега надойдоха проблемите, та се почна - стига с това пиене и пр. С цигарите - същата работа - всеки налапал цигара на улицата - ама жените - голяма гордост, че и бременни и пр. А сега - давайте да протестираме срещу пушенето на обществени места.
С всичко е така. Опитват се да ни накарат да свикнем с хиляди пороци, наричайки ги с прекрасни имена, показвайки ни греха по реклами, бордове, филми, новини - като гледаш нещо стотина пъти, свикваш с него...
Не искам. Не искам да ме привикват и към това. Не искам децата ми да свикват с ненормалността, с греха.
Не искам вместо да се говори на подрастващите за вредата от ранния секс и да им се обяснява - като преди това е нямало как да ги спасиш от пълните със сексуален подтекст реклами и откровено - преди класифицирани като еротични - а сега, акто съвсем нормални филми, в които не може да липсва секс сцена. НА децата се напълниха главите със секс, а сега направо им се раздават кондоми...
Преди години обратни разказваха как си слагат местна упойка на ануса, докато свикнат. А сега аналните разширители се продават спокойно и аналния секс се класифицира при нормалния такъв.

Ако някой е избрал да си е обратен, негова си работа - Бог него ще съди. Но не и да ми афишира това по улиците, използувайки думите в негова полза. Това не е различност, с която трябва да се примиряваме. Различността на расата, на половете, на недъгавите, слепите, глухите, на другите характери - това са човешки различности.

Аз съм радетел за спазването на човешките права. И не съм съгласна с това, че някой може да подмине новините за поредната атака в Палестина, където дечица са умрели или са гладни и мръсни, защото няма откъде да си купят нормална храна (нямат и пари), нямат домове и пр...Но не подминават новината за поредното шествие на греха и ще ме обвини МЕН в хейтърство. НЕ съм хомофоб. А съм ПРОТИВ афиширането на греха, прелюбодействата и педерастията.
 



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: irshad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 380831
Постинги: 125
Коментари: 63
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031