Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2009 22:30 - Престъпни намерения
Автор: irshad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2930 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.08.2009 23:20


Много ми харесва този сериал (Criminal minds), макар сцените на насилиствена смърт да ми идват в повече и показаните трупове също. Опитвам се да не ги гледам, когато ги показват. Но иначе работата на профайлърите е страхотна. Прочетох интервю на младия актьор Матю Грей Гъблър, че "когато видите Д-р Рейд да пише нещо, той си рисува зайчета и усмихнати лица". Разбирам го.
Харесват ми и мислите, които цитират в началото и в края на всяка серия. Записвам си ги :-)

Тази вечер казаното от Ганди: "По-добре да изразим гнева в сърцето си, отколкото да го крием зад смирение...Осъждам насилието дори да е за добро - това е временно, злото винаги остава."
Трябва да помисля повече върху първата част, за втората безусловно съм съгласна.

Имаше един цитат от предишна серия, но не помня чии беше:
Злото винаги е невзрачно и човешко. С него делим леглото и трапезата си.

Това е доста тъжно...

Доста цитират Ницше :-) Да се чудя ли защо...? (нк)

Е, не мога да не се сдържа и аз да не се опитам да вляза в ролята на профайлър.

Юнг: Здравите не изтезават, но измъчваните стават мъчители. Дали това важи за евреите? Т.е. в крайна сметка не са виновни за палестинския холокост, защото са душевно болни, невменяеми? 


Тагове:   филм,   Юнг,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: irshad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 381988
Постинги: 125
Коментари: 63
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930